Search
Menu
Aktuality
DITEC Opportunity Award
Ekvalit
O nás
Vedenie spoločnosti
Partneri
Produkty
eDeskReader - Alternatívny prístup k elektronickej schránke na ÚPVS
D.Convert - Zaručená konverzia
D.PDF Signer - Podpis PDF dokumentov
D.Bulk Signer
D.Reg - Elektronická podateľňa
D.MDA - Modul dlhodobej archivácie
D.IAM - Identifikačný a autorizačný modul
D.Suite/eIDAS - Klientské aplikácie pre kvalifikovaný elektronický podpis
D.Ext.Schranka - Externá elektronická schránka OVM
Lokálne registre k referenčným registrom
D.Lok.RFO - Lokálny Register fyzických osôb
Systém pre manažment, monitoring a podporu prevádzky
Služby
Aplikačný vývoj
Spracovanie papierových a elektronických dokumentov
Správa infraštruktúry
Elektronický podpis
Budovanie a správa sietí
Hybridné IT, cloudové a manažované služby
BET - Bezpečné elektronické transakcie
Kontakty
Technická podpora
DITEC, a.s.
DITEC Commerce s.r.o
GDPR
Technická podpora
Kariéra
Postup pre inštaláciu a nastavenie aplikácie na novom zariadení
realizovať "presun licencie" vyplnením žiadosti na webovej stránke:
Požiadavka na presun licencie | DITEC a.s.
O zrealizovaní presunu licencie budete informovaný notifikáciou (cca do 10min. odo odoslania žiadosti) , že môžete tou istou licenciou aktivovať D.Convert na novom zariadení.
Z pôvodného zariadenia je možné realizovať export nastavení, ktoré potom viete importovať do D.Convert-u na novom zariadení pomocou postupu:
https://ditec.sk/produkty/d_convert_zarucena_konverzia/faq/import_export_udajov
Postup inštalácie aplikácie s doplnkovými aplikáciami je uvedený tu:
https://ditec.sk/produkty/d_convert_zarucena_konverzia/faq/instalacia
Späť na často kladené otázky
Rozumiem