Kontakt pre zákazníkov s uzavretou platnou servisnou zmluvou a prideleným zákazníckym číslom: Servisný email v tvare: servis.<zakaznik>.<sluzba>@ditec.sk Tel.: +421 2 58 222 888, www.ditec.sk/servis V prípade, že nemáte uzavretú servisnú zmluvu a potrebujete technickú podporu k niektorému z nasledujúcich produktov spoločnosti DITEC, a.s., servisnú požiadavku je potrebné nahlásiť e-mailom alebo telefonicky podľa nasledujúcej tabuľky:
D.Suite/eIDAS
servis.kep@ditec.sk +421 2 58 222 888 a zákaznícke číslo 6611 D.Suite/eIDAS zahŕňa produkty D.Launcher, D.Sig XAdES Extender, ASiC Factory, D.Viewer, rozšírenie do webových prehliadačov D.Bridge a knižnice D.Bridge pre rôzne technológie
D.Bulk Signer
servis.kep@ditec.sk +421 2 58 222 888 a zákaznícke číslo 6611
D.Convert
servis.dconvert@ditec.sk +421 2 58 222 888 a zákaznícke číslo 6619 Pred zavolaním sa prosím uistite, či Vaša otázka už nie je zodpovedaná v časti ČASTO KLADENÉ OTÁZKY.
D.PDF Signer
eDeskReader
servis.edr@ditec.sk +421 2 58 222 888 a zákaznícke číslo 6613
Telefonická technická podpora produktov sa poskytuje len počas pracovných dní v čase od 8:00 do 16:00 hodiny. Akákoľvek budúca komunikácia medzi spoločnosťou DITEC, a.s. a nahlasovateľom požiadavky na poskytnutie služieb technickej podpory sa uskutočňuje použitím priradeného identifikačného čísla požiadavky.
Naša webstránka používa cookies, ktoré sú nevyhnutné pre jej správne fungovanie, preto nie je nevyhnutný váš súhlas s ich používaním. Viac informácií o tom, ako používame cookies, nájdete v našich Informáciách o používaní cookies. Viac informácií o tom, ako spracúvame osobné údaje nájdete v Podmienkach ochrany súkromia. Rozumiem