Kontakt pre zákazníkov s uzavretou platnou servisnou zmluvou a prideleným zákazníckym číslom: Servisný email v tvare: <servis>.<zakaznik>.<sluzba>@ditec.sk Tel.: +421 2 58 222 888, www.ditec.sk/servis
Technická podpora produktov sa poskytuje počas pracovných dní v čase od 8:00 do 16:00.
Servisné požiadavky je potrebné nahlásiť e-mailom na adresu produktu podľa tabuľky. Akákoľvek budúca komunikácia medzi spoločnosťou DITEC, a.s. a nahlasovateľom požiadavky na poskytnutie služieb technickej podpory sa uskutočňuje použitím priradeného identifikačného čísla požiadavky.
D.Convert
+421 2 58 222 888 a zákaznícke číslo 6619 Pred zavolaním sa prosím uistite, či Vaša otázka už nie je zodpovedaná v časti ČASTO KLADENÉ OTÁZKY.
eDeskReader
+421 2 58 222 888 a zákaznícke číslo 6613
D.PDF Signer
+421 2 58 222 888 a zákaznícke číslo 6611
D.Suite/eIDAS
D.Bulk Signer
Naša webstránka používa cookies, ktoré sú nevyhnutné pre jej správne fungovanie, preto nie je nevyhnutný váš súhlas s ich používaním. Viac informácií o tom, ako používame cookies, nájdete v našich Informáciách o používaní cookies. Viac informácií o tom, ako spracúvame osobné údaje nájdete v Podmienkach ochrany súkromia. Rozumiem