Search
Menu
Aktuality
DITEC Opportunity Award
Ekvalit
O nás
Vedenie spoločnosti
Partneri
Produkty
eDeskReader - Alternatívny prístup k elektronickej schránke na ÚPVS
D.Convert - Zaručená konverzia
D.PDF Signer - Podpis PDF dokumentov
D.Bulk Signer
D.Reg - Elektronická podateľňa
D.MDA - Modul dlhodobej archivácie
D.IAM - Identifikačný a autorizačný modul
D.Suite/eIDAS - Klientské aplikácie pre kvalifikovaný elektronický podpis
D.Ext.Schranka - Externá elektronická schránka OVM
Lokálne registre k referenčným registrom
D.Lok.RFO - Lokálny Register fyzických osôb
Systém pre manažment, monitoring a podporu prevádzky
Služby
Aplikačný vývoj
Spracovanie papierových a elektronických dokumentov
Správa infraštruktúry
Elektronický podpis
Budovanie a správa sietí
Hybridné IT, cloudové a manažované služby
BET - Bezpečné elektronické transakcie
Kontakty
Technická podpora
DITEC, a.s.
DITEC Commerce s.r.o
GDPR
Technická podpora
Kariéra
Certifikáty
Mám prevydané certifikáty na advokátskom preukaze. Je potrebné ich nastaviť v aplikácii?
Áno, obnovené certifikáty je potrebné nastaviť v aplikácii D.Convert podľa
návodu
Nevidím certifikáty pri podpísaní dokumentu počas realizovania konverzie.
Je potrebné skontrolovať platnosť certifikátov v aplikácii SecureStore Card Manager. V prípade exspirovaných certifikátov je potrebné kontaktovať SAK.
Zadal som nesprávny PIN a vypisuje mi, že karta je zablokovaná
Pomocou aplikácie SecureStore Card Manager viete odblokovať PIN - dá sa to odblokovať v časti informácie o karte – Odblokovať PIN, kde zadáte PUK
Späť na často kladené otázky
Rozumiem